Q / A

Vilken kamera fotar du med?
Jag fotar med en Nikon d3200!
 
Var och hur redigerar du dina bilder?
För tillfället så redigerar jag bara i gratisprogram som Gimp 2.8 och Picasa. Båda två går att ladda ner från google snabbt och enkelt! Jag använder oftast Gimp och då redigerar jag mina bilder i kurvor osv.
 
Hur stora laddar du upp dina bilder i? :)
Just nu är mina bilder 800px! :)
 
Hur länge har du varit intresserad av att fota?
I lite mer än ett år, jag lär mig nya saker vid varje fototillfälle och det är superkul! ;)
 
Vart köpte du dom? Fin blogg förresten! Kram
(Angående det här inlägget) Jag köpte dem på Stadium! Kram ♥
 
Har du haft någon annan kamera än systemkameran som du har nu? :D
Innan jag fick min systemkamera så fotade jag med en Nikon COOLPIX s2500 (digetalkamera). :)
 
Vart vill du allra helst resa? :)
LONDON!!! ♥
 
Favoritaffär?
Veromoda, New Yorker, H&M mm..
 
Vilket recept på smoothien??? Det ser aaasgooott ut!!! ;) ♥
(Angående det här inlägget) Hehe, jag tror att jag tog 1dl naturell yoghurt, 1dl mjölk, två passionsfrukter och ca 2dl hallon! :)
 
Vad tycker du är roligast att fota?
Oj... ja du! Det är ju kul när man får till en riktigt bra bild på något djur, typ fågel, rådjur osv. Men jag gillar nog mest att fota naturbilder och detaljer av naturen. Dock är det väldigt svårt på vintern då allt bara är grått och trist och inspirationen ligger på noll. Det är ju även kul att få vara ute med sina vänner, fota porträtt och så! ♥  
 
Svar på lite frågor som dykt upp! ♥

Kommentarer
Vilda säger:

vi MÅSTE åka till london tillsammans nån gång!!!!!

Svar: Åh, ja det måste vi verkligen!!! ♥♥♥
Linafoton - foto och vardag

2013-04-20 | 19:11:58
Bloggadress: http://vildasandals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback