En liten måndagslista

Bilden är tagen i helgen då det var dimmigt och frostigt och jättefint ute. Dock han jag inte ta så många bilder efterssom jag har haft fullt upp med teaterförestäldningar som förövrigt gick jättebra och det var kul!
 
just nu sitter jag och myser in min gröna onepiece.
snart ska jag koka en stoor kopp te och se ett par avsnitt The Vampire Diaries.
tycker att det ska komma snö nu, för med snön kommer julkänslan - pepparkakor, glögg, julmust och en massa tända ljus.
tänker att jag verkligen måste hitta insprationen till att fota och blogga igen!
längtar tills i helgen då jag ska till Sundsvall, gå på IKEA och så är det ju första advent också!
lyssnar på en jättebra låt; Daughter - Smother.
 
Ska jag göra flera såna här listor? Komentera vet ja'! ♥

Kommentarer
Linnea säger:

Fina foton och bra fotograf är du! (:

Svar: Tack fina du!! ♥
Linafoton - foto och vardag

2013-02-02 | 16:18:58
Behind the Camera - fotografi säger:

visst kan snön komma på direkten? :)

sv; Tack så hemskt mycket fina Lina! Jag blir så glad! :)

2013-02-02 | 16:20:04
Bloggadress: http://behindthecamera.blog.se
Lina - fotoblogg säger:

SV: Tusen tack, snällt av dig! :)

2013-02-02 | 16:21:42
Bloggadress: http://linaphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback