Menorca 2013

Igår landade flyget i Sverige igen efter en underbar vecka på Menorca. Jag ska bara redigera alla bilder jag tagit och sedan dyker det väl upp några inlägg om min semester. Nu blir det ett efterlängtat avsnitt av Gossip Girl! Kram ♥
 

WEDNESDAY


Dagen har spenderats med Ida. Vi har; fotat, tagit årets första dopp i Storsjön (Kallt!!!), kollat på film och ätit glass, haha ♥
 
Just nu sitter jag och redigerar några av de 100 bilderna vi tagit idag, två av dem ser ni här ovan! Kram ♥
 

ÄNTLIGEN MITT!!

 
Inte så bra bild men ÄNTLIGEN är detta 50mm objektiv mitt! Har varit så himla trött på mitt standardobjektiv så himla länge så direkt när jag fick mina sommarjobbspengar så åkte jag in till stan och köpte det! Har dock inte hunnit testa så mycket, måste köpa UV-filter och lite annat först men helt perfekt tills jag tar flyget till fina Menorca! ♥ ♥ ♥ Har ju dessutom haft kameran i exakt ett år nu då det blev väl som en liten present också, hihi!

 
Nikon d3200 - 18-55mm

Björkbacka

 
Gårdagen spenderades ju som sagt med snyggingen på första bilden. Trots det tråkiga vädret så begav vi oss ut på en promenad till Björkbackaparken, där vi sedan åt pannkakor, pratade om gamla minnen, fikade och hade det supermysigt. Det måste göras om! ♥ ♥ ♥

En av de bästa!

Dagen har tillbringats med bästavän (↑) med mycket skratt, pannkakor, foto, foto, foto, gossip girl och mycket mer! Du är en av de bästa! ♥

Sunset lights


Nikon d3200 + 18-55mm

Cupcake-kväll

 
|| Cupcake-kväll på Ida och Linas Sommarcafé ||

Home

 
Nu är jag hemma igen efter fem fantastiska dagar med bästa gänget i Göteborg! Jag har tävlat, gått på Liseberg, lekt charader och mycket mycket mer! Helt klart ett minne för livet! ♥ Längtar som tusan tills novemberlovet då vi åker iväg till Spanien tillsammans ☼ ♥