En liten måndagslista

Bilden är tagen i helgen då det var dimmigt och frostigt och jättefint ute. Dock han jag inte ta så många bilder efterssom jag har haft fullt upp med teaterförestäldningar som förövrigt gick jättebra och det var kul!
 
just nu sitter jag och myser in min gröna onepiece.
snart ska jag koka en stoor kopp te och se ett par avsnitt The Vampire Diaries.
tycker att det ska komma snö nu, för med snön kommer julkänslan - pepparkakor, glögg, julmust och en massa tända ljus.
tänker att jag verkligen måste hitta insprationen till att fota och blogga igen!
längtar tills i helgen då jag ska till Sundsvall, gå på IKEA och så är det ju första advent också!
lyssnar på en jättebra låt; Daughter - Smother.
 
Ska jag göra flera såna här listor? Komentera vet ja'! ♥

Gamla minnen, second hand och mysfika på stan ♥

I onsdags var jag in till stan och hälsade på en vän som jag inte sett på snart ett år. Det var jättekul! Kameran följde med men så mycket fotande blev det inte.. Vi gick i alla fall till ett par second hand affärer, sedan gick vi på Paus, åt kladdkaka och cookie och drack cola i en och en halv timme, innan det var dags för mig att åka hem igen. Mysigt var det i alla fall och det måste göras om!!! ♥ ♥ ♥