Vilda Sandal

 
En av bilderna från helgen med Vilda
 
Dagen har spenderats med Ida. Vi fick sluta redan vid lunch idag pga. ett hus som brann i närheten och som spred giftig rök runt om i byn så då åkte jag och Ida hem till mig för att kolla på film och lite så. Vi gick även ut på en liten fotopromenad och filmade lite. Sitter nu och försöker klippa ihop alla filmsnuttarna men det går inte så bra... Får se hur det blev med det... Någon som har något tips vart man kan klippa ihop filmsnuttar, som typ videofyme fast på datorn? :)

dancing through the fire

Arkivbild.

Har precis klivit ut duschen efter en springtur i det fina höstvädret. Ska redigera lite bilder nu och fixa lite med designen innan det är dags att gå och lägga sig.
 
Igår var jag med Vilda, fotade, skrattade, gjorde babyfood challenge och massa annat. Blev dock inte så nöjd med bilderna jag tog men vi får väl se om jag visar någon ändå!
 
Var förresten tränare åt f/p 09 i torsdags tillsammans med Fanny och Johan och det var superkul! Vi lärde dem lite om längd, höjd och stafett och så och det var verkligen jätteroligt. Ska dit igen nu på torsdag!
 
Nu ska jag fortsätta! Kram ♥
 

Tjejmiddag

 
I lördags var jag på tjejmiddag hemma hos Julia tillsammans med Ida, Hilda, Magda och Emelia. Skratt, god mat och promenad i mörkret gjorde kvällen till en av de bästa! ♥️

Andra september


Häär var det inte så bra uppdatering men jag har faktiskt inte rört datorn på några veckor. Men under tiden jag har varit borta så har skolan börjat (andra veckan nu redan, vad fort det går att komma tillbaka till sina vanliga rutiner igen), jag har fyllt år (♥),  tävlat friidrott i Härnösand och blivit tvåa i Norrland på höjd mm.
September månad också! Så sjukt fort ett år kan gå egentligen! Dags att längta till sommaren 2014 men innan dess ska jag mysa ner mig framför serier och bra böcker med en tekopp i handen, gå runt i stora stickade tröjor och göra det så bra som möjligt av årets mörkaste men mysigaste månad! ♥