Mitt 2012

Året började med att jag köpte mig en Nikon COOLPIX s2500 (digitalkamera) och där började mitt fotointresse att växa. Efter det, året som har gott, har jag tillbringat med mina härliga vänner och min fina familj. Jag har skaffat tandstäldning, börjat blogga på riktigt, varit allt för mycket med bästavän ( ♥ ), varit på friidrottsläger, varit till Stockholm, trotsat min rädsla och åkt frittfall-tilt på Grönalund (haha Vilda), åkt till Cypern med fina familjen, delat mina föräldrars stora dag ( ♥♥♥ ), åkt fallskärm efter båt med min bror, fått min systemkamera Nikon d3200 ( tack underbara mamma och pappa!!! ♥♥♥ ), fångat fina sommarklällar på bild, fyllt fjortis, sovit i husbil, skapat en finfin fotodörr av bilder från sommaren, varit på fjällvandring med klassen, druckit litervis med te, fikat på mysiga caféer, haft teaterförestäldning på Rådhuset, varit på ennu ett friidrottsläger, blivit Vampire Diaries- nörd, haft fotorundor, myst med mina söta kusiner, skapat och beställt en egen fotobok, åkt till Norge och kommit fyra i interkretskampen, fått mina första betyg, firat jul med mina nära och kära, blivit ägare till en iPhone... haha ja, listan kan göras lång! Men ett bra år har det varit i alla fall :)
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag! Jag åkte som sagt frittfall-tilt och så var jag i Norge!
Tror du att år 2013 kommer bli ett bra år? Jag hoppas det! Speciellt hoppas jag att vädret blir bättre för enligt mig har vädret varit tumme ner för mig i princip hela året!
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Självklart den 16 juli då mina föräldrar gifte sig! ♥
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och fika.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangdam style, Call me maby, Whistle, Flytta på dig, drive by, Dansa pausa, Don't you worry child, Händerna mot himlen, The A team...
 Bästa minnet från 2012? Grönalund och Cypern.
Bästa köpet? Det måste ju vara digitalkameran, som skapade mitt fotointresse!
Vad är din största framgång 2012? Fotografferingen, självklart! Oj så mycket jag förändrats på ett år!
Vad önskar du att du gjort mer 2012? Tagit tillvara på all tid och gjort mycket mer roliga skaer som utflykter och så med mina vänner!
Vad önskar du att du gjort mindre? Att inte göra ingenting..
Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Bättre väder, fler fina fototillfällen!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Systemkamera ♥
Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj ♥♥♥
Vem saknade du? Mina kusiner och en gammal vän (som jag sedan fick träffa ♥)
Har du haft ett förhållande under 2012? Nej
Vem har du umgåts med mest? Julia, Karro och på senare tid Emelia!
Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Ta vara på alla fina tillfällen och chanser du får! Gör fler roliga saker med dina närmaste och tänk inte så mycket innan du ger dig ut på någonting. Sitt inte bara inne; gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback