www.linafoton.blogg.se

Hej! Jag som har den här bloggen heter Lina, är 14 år och bloggar till största del om mit brinnande intresse för fotograffi. Andra saker jag tycker om att göra är att spela teater, vara med mina fina vänner och att träna friidrott. Alla bilderna har jag själv tagit och inget annat anges och kopiering av dem är förbjudet! Jag fotar med min Nikon d3200 ♥
 
Lämna gärna en komentar, det tar inte sån lång tid och jag går gärna in på din blogg (om du har någon). Och om du börjar följa mig på bloglovin' så blir jag JÄTTEGLAD!! :) Ni får även tipsa mig om Fototävlingar och Dagensblogg.
 
Hoppas ni stannar kvar ♥ ♥ ♥

Kommentarer
LOVA säger:

så fina bilder du tar!

Svar: Åh, tack vad glad jag blir! ♥ ♥
Linafoton - foto och vardag

2013-01-20 | 16:23:51
Bloggadress: http://lova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback