7 februari

Dagen har varit helt okej idag. Skolans studievägledare kom till klassen idag på engelskan och pratade med oss om nästa års gymnasieval, och jag - med min stora beslutsångest - tror att jag redan vet vilken linje jag ska välja! Vi fick även tillbaka ett matteprov som jag hade fått A på så det gjorde ju helt klart min dag!! ♥ Sedan fick vi även sluta lite tidigare, vid halv två, för vi hade ingen idrott.
 
När jag kom hem tog jag även kameran ut på en liten fotorunda runt där jag bor. Jag fick inga märkvärdiga eller speciellt fina bilder, efterssom insprationen ligger på noll nu, men bilden ovan togs i alla fall då!
Nu ska jag plugga spanska och skriva klart en svenskainlämning som ska vara klar tills på tisdag. Kram ♥

Kommentarer
klara säger:

vilken linje? :)

Svar: naturvetenskapspogrammet med foto som tillval, tror jag :)
Linafoton - foto och vardag

2013-02-07 | 16:28:25
Emelia säger:

Fiin blid!
Grattis till ditt "A"! :))♥

Svar: Tack så mycket Emelia! ♥♥♥ :)
Linafoton - foto och vardag

2013-02-07 | 19:00:27
Bloggadress: http://photosbyemelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback