a jar of hapiness

 
Jag ser att det är många som lägger upp bilder på deras så kallade memory jars. En memory jar är en burk som man stoppar ned lappar i när något speciellt har hänt. Sedan, när året har gått så öpnar man burken och läser lapparna så får man återuppleva minnena en gång till och minnas något man kanske glömt. Jag gjorde i alla fall en memory jar för några veckor sedan men jag har aldrig visat den här förns nu! Vad tycker ni? ♥ Jag har inte stoppat ner så många lappar än men jag ska allt se till att den är full vid nyår 2013. En kul och kreativ idé för er som vill komma ihåg de små stunderna när man är med de alldra bästa och gör det man mår allra bäst av! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback