We can let our souls run free

I helgen far jag upp till Storlien med familjen för lite slalomåkning och annat kul! Kameran hänger förståss med och så får vi se om jag kanske ger er någon mobilblogg under tiden men annars är jag tillbaka igen på söndag / måndag.
 
En annan sak bara; Min dator har typ kollapsat, så den är på typ två minuter om dagen... Där av att jag inte kunnat skrivit så mycket här.. Men nu har jag fått lånat pappas dator så nu kan jag börja blogga på riktigt igen! Hmm... Det är bara det att alla bilder har jag på den andra datorn, men förhoppningsvis är det något som ska kunna fixas!
 
Hoppas ni får en lika toppenhelg som jag kommer att få! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback