Första juni

 
Vaknade och insåg att det var juni (!!) vilket innebär sommarmånad, 13 dagar kvar till sommarlov,26 dagar kvar till Världsungdomsspelen i Göteborg, 50 dagar kvar till Menorca och 87 dagar kvar till min femtonde födelsedag! ♥ ☼ Åååh vad härligt!
Idag bär det av till Hofvallen för friidrottstävlingar. Det blir dessvärre inget tävlande för mig idag eftersom jag har ont i halsen, men jag ska dit ändå och heja på de andra. Kameran följer också med så vi får väl se om jag kommer hem med några lyckade bilder! Kram ♥
 
Åket in till stan en sväng igår med Angelica. Vi köpte jordgubbar, glass och choklad och hade picknick på ängen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, gick på stan och hade det jättebra! Mer såna här dagar! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback