Årsresumé 2013

Hur har ditt 2013 varit?
Mitt 2013 har varit händelsefullt, minst sagt. Jag har åkt och upptäckt nya platser och varit omringa av de bästa - familj och vänner ♥ Personligen, tycker jag, har jag utvecklats som person och även inom fotograferingen, vilket är en tumme upp!
 
Vart reste du under 2013?
Utomlands reste jag till Menorca, en lite ö bredvid Mallorca i Spanien. Allt var så otroligt fint där med det turkosa medelhavet, de vita badstränderna... ååh, vill tillbaka!! ♥
Sedan besökte jag även Göteborg och Stockholm för att tävla, vilket alltid är lika kul!
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag sommarjobbade för första gången, jag besökte Göteborg för första gången, och säkert mycket mer som jag inte kommer på just nu!
 
Bästa köpet?
Helt klart mitt 50mm objektiv!
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och fika! Always ;)
 
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj ♥
 
Bästa minnet från 2012?
Åh, jag har så himla många bra minnen från det här året! bla, Göteborg, Menorca, solnedgången vid utsikten med bästi och mååånga fler!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback